افسران ارتش رژیم اشغالگر در مصاحبه‌ای تاکید کردند نیرو‌های حزب‌الله قادرند به مرز سرزمین‌های اشغالی نفوذ کنند و وارد شهرک‌های صهیونیستی شوند.

وب‌سایت صهیونیستی «واللا» به نقل از منابعی ادعا کرد که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که ایران ممکن است در روز‌های آینده، قبل از جلسه مذاکرات درباره معامله اسرا، پاسخ خود را به جنایات رژیم صهیونیستی آغاز کند.

براساس گزارش النشره، این وب‌سایت صهیونیستی در ادامه مدعی شد که فشار‌هایی از سطح بین‌المللی بر ایران وارد می‌شود تا مانع از  انجام حمله مستقیم علیه اسرائیل شود.

از سویی دیگر این وب‌سایت به نقل از افسران ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای حزب‌الله به راحتی می‌توانند به مرز‌های اراضی اشغالی نفوذ کنند و شهرک‌ها و اماکن نظامی این رژیم را کنترل کند.

پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای هشدار داد که ارتش رژیم تروریستی اسرائیل آماده جنگ واقعی دیگر نیست و منابع آن بعد از ۱۰ ماه درگیری در غزه و آماده باش کامل در شمال دچار فرسایش حداکثری شده است.

این روزنامه به کشته شدن صدها نظامی و مجروح شدن هزاران تن دیگر و آسیب‌های روانی نظامیان اشاره کرد و گفت یگان‌های رزمی و پشتیبانی رزمی نیز دچار خستگی و فرسودگی شده‌اند. همچنین بسیاری از نظامیان ذخیره نیز از زمان آغاز درگیری‌های زمینی در غزه بسیاری از آنها دچار مشکلات آشکاری شده‌اند.

هاآرتص گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر برای درگیری در دو جبهه ساخته نشده است و همچنین ارتش پاسخ مناسبی برای پهپادهای انفجاری یا موشک‌انداز حزب‌الله یا خطرات آتش‌سوزی ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار