استاندار اردبیل گفت: زنجیره توسعه صنعت گردشگری از قبیل هتل و فضا‌های پذیرایی استاندارد در استان اردبیل لنگ می‌زند.

سیدحامد عاملی در آئین افتتاح پل سه طبقه‌ای ورگه سران سرعین گفت: برگزاری رویداد ۲۰۲۳ فرصتی را فراهم کرد تا ما بتوانیم قابلیت‌های گردشگری این استان را احصا و برای توسعه بخش‌های مورد نیاز برنامه ریزی مناسبی را انجام دهیم.
استاندار اردبیل از سرعین به عنوان قطب اصلی و محور مهم توسعه گردشگری یاد کرد و افزود: در این شهرستان که به عنوان سومین منطقه با اقامتگاه‌های متنوع در کشور شناخته شده است نیاز به احداث هتل‌های ۵ ستاره با استاندارد بالا هستیم.
او تصریح کرد: اگر در این زنجیره شامل آبدرمانی ها، اماکن تاریخی، سازه‌های هیجانی و سایر دیدنی‌ها برای گردشگران فراهم آید ما به راحتی می‌توانیم مدت ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی را ارتقا دهیم.
عاملی افزود: با بهره برداری از چنین مجموعه‌های گردشگری ما قادر به جذب بیشتر مسافران و گردشگران خواهیم بود تا از این مواهب طبیعی و خدادادی و سازه هیجانی ارزشمند استفاده کنیم.
او گفت: در کمتر از یک سال سرمایه گذار پل معلق ورگه سران این پروژه را افتتاح کرد تا این سازه هیجانی به یکی از ظرفیت‌های طبیعی استان تبدیل شود.
استاندار اردبیل بیان کرد: تعدد چنین پروژه‌هایی آن هم در اطراف شهر گردشگری سرعین می‌تواند به تولید ثروت مناطق روستایی و محروم کمک کرده و در عین حال امکان رونق گردشگری با تدارک زیرساخت‌های مناسب را مهیا کند.
عاملی گفت: حمایت‌های وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پروژه‌های در حال اجرا ارزشمند است و این وزارتخانه در اجرای این پروژه‌ها و تأثیرگذاری آن سنگ تمام گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار