فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: با توجه به قرار گرفتن استان فارس در مسیر تردد و عبور زائران اربعین حسینی، مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت و همچنین تسهیل در عبور و مرور زائران اربعین حسینی اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: در این راستا مأموران یگان ویژه و تعدادی از مأموران انتظامی و پلیس راهور استان فارس به همراه خودرو‌های سبک و سنگین به مرز‌های تعیین شده اعزام شده اند.

سردار حبیبی تصریح کرد: در این راستا ۹۴۵ نفر از کارکنان انتظامی نیز در قالب گشت‌های پیشگیری، انتظامی و امنیتی و ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان فارس جهت تأمین امنیت و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بکارگیری شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با بیان اینکه ماموران انتظامی با اجرای طرح‌های پیش بینی شده و روحیه جهادی، آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی را دارند، از زائران خواست؛ در طول سفر و تردد در مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و تعامل و همکاری لازم با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.