یک شبکه خبری آمریکایی گزارش داد که واشنگتن به تل‌آویو برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه در حال فشار آوردن است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع اسرائیلی مدعی فشار آمریکا بر این رژیم برای دستیابی به آتش بس شد.

این شبکه خبری به نقل از این منبع گزارش داد: «واشنگتن به تل‌آویو اعلام کرده که زمان توافق آتش‌بس برای جلوگیری از بروز جنگ منطقه‌ای فرا رسیده است».

دور جدید مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطین قرار است که پنج‌شنبه آینده آغاز شود و هیأتی از اسرائیل نیز در این مذاکرات حضور خواهد داشت.

ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد که مذاکرات آتش‌بس اشتباهی فاجعه‌بار از طرف نخست‌وزیر است و تنها راه آزادی زندانیان فشار نظامی بیشتر است.

عضو تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود گفت که اسرائیل باید مانع از ورود سوخت به نوار غزه شود. وی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی باید مانع از رسیدن محموله‌های بشردوستانه به نوار غزه شود.

این در حالی است که روزنامه یدیعوت آهارونوت یکشنبه مدعی شد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار شدید از طرف ایالات متحده آمریکا به منظور رسیدن به توافق آتش‌بس با فلسطینیان است.

نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل طی چند ماه گذشته در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که برخی از این حملات به‌قدری بزرگ بوده که عنوان «هلوکاست» یا «قتل‌عام» به خود گرفته است.

ارتش اسرائیل، سحرگاه روز شنبه (دیروز)، یکی از بزرگترین کشتار‌هایی را که نوار غزه طی هفته‌های گذشته شاهد آن بوده، با حمله هوایی به مدرسه «التابعین» در منطقه «حی الدرج» (مرکز نوار غزه) رقم زد؛ جنایتی که به دنبال آن، بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مجروح و مفقود شدند.

ارتش اسرائیل از مهر ماه سال گذشته تا به امروز صد‌ها کشتار گروهی دیگر در نوار غزه انجام داده که بزرگترین آنها به شرح زیر است:

قتل‌عام در بیمارستان «المعمدانی»

جنگنده‌های اسرائیلی هفدهم ماه اکتبر سال گذشته میلادی محوطه بیمارستان دولتی «المعمدانی» را که صد‌ها آواره فلسطینی به آن پناه برده بودند، بمباران کردند. در این حمله که یکی از بزرگترین جنایت‌های ارتش در نوار غزه به شمار می‌آید، بیش از ۵۰۰ فلسطینی -اکثرا زن و کودک- به شهادت رسیدند.

بمباران اردوگاه «جبالیا»

جنگنده‌های اسرائیلی در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۲۳ یک محله مسکونی پرجمعیت را در اردوگاه جبالیا (شمال غزه) هدف حمله قرار دادند که در پی آن، ۴۰۰ فلسطینی بخصوص ده‌ها کودک شهید و مجروح شدند.

بمباران مدرسه «الفاخوره»

مدرسه الفاخوره یکی از مدارس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در نوار غزه (آنروا) بود که هزاران فلسطینی از حملات اسرائیل به آن پناه برده بودند. جنگنده‌های اسرائیلی ۱۸ ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ این مدرسه را بمباران کردند و بیش از ۲۰۰ فلسطینی را در این مدرسه شهید و زخمی کردند.

کشتار در بیمارستان «الشفاء»

مجتمع پزشکی الشفاء یکی دیگر از سازه‌های غیرنظامی نوار غزه است که نیرو‌های اسرائیلی به مدت دو هفته آن را تحت اشغال داشتند. بعد از عقب‌نشینی نیرو‌های اسرائیلی از بیمارستان در ۱۸ ماه مارس پیکر حدود ۴۰۰ فلسطینی در این مجتمع پزشکی و اطراف آن در گور‌های جمعی کشف شد.

بمباران مدرسه «التابعین»

بمباران مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه جدیدترین جنایت ارتش اسرائیل در نوار غزه است که روز شنبه هفته جاری هنگام نماز صبح صورت گرفت. در این حمله بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
با جنایت‌های وحشیانه و بی‌شمار رژیم سفاک صهیونیستی کربلای دیگری در روی کره زمین در فلسطین اشغالی در حال وقوع است. به خاطر این ظلم آشکار به مردم مظلوم غزه، خداوند نه تنها صهیونیست‌ها را عذاب خواهد کرد بلکه کل انسان‌های روی کره زمین را که در مقابل این ظلم سکوت کرده‌اند یا از رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند نیز در همین دنیا به زودی عذاب خواهند دید.
بیش از 100 شهید و ده‌ها زخمی در بمباران ارتش رژیم وحشی اسرائیل هنگام نماز صبح در مدرسه‌ محله الدرج در مرکز شهر غزه نشان اوج حماقت و درنده‌خویی این رژیم رو به زوال است که هیچ اثری از انسانیت در ژن آنها نیست. جهان اسلام نباید در برابر این وحشی‌گری‌ها ساکت باشد.
ترامپ نطق کرده وگفته است اگر من رئیس‌جمهور بودم ایران حتی جرأت نداشت حمله به اسرائیل را بر زبان بیاورد. یادآوری می‌کنیم زمان همین آقا بود که سپاه مقر تروریستی آمریکایی‌ها در عین‌‌الاسد را با موشک شخم زد و او نتوانست هیچ عکس‌العملی نشان دهد. تابوشکنی‌ از زمان خود این بابا شروع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
از ترس انتقام ایران میخواهندآتش بس کنند
Iran (Islamic Republic of)
ر.خ
۰۷:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
موجوديت فعلي نتانياهو به همين جنگ ها وابستس اگر جنگ نباشه اولين نفري كه بايد پستش رو تحويل بده همين نتاياهو هست، ايشون هم كوتاه نميان و پست رو تحويل نميدن در نتيجه جنگ ادامه خواهد داشت تا اسرائيل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
مردم غزه با هرامش و اسایش داشتند زندگیشونو میکردند که ....
شاهکار اکتبر رخ داد و .....
این بود که نه از غزه ماند و نه از غزه ای ...


خدا لعنت بکند جنگ طلبان را ...
همونهایی که فردای ان اتفاق شیرینی پخش میکردند !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
اسراییلی های جنایتکار الهی که بمیرند و خدا لعنت شون کنه اینهمه جنایت کردن چی را میخواهند ثابت کنند فقط چیزی که ثابت کردن بی‌رحمترین جنایتکارترین کثیف‌ترین وحرامزاده ترین هستند این کودکان فلسطینی برزک بشوند در خاطرات شون می‌ماند جنایت شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
لعنت نفرین وننگ ابدی برامریکای جنایتکار ابلیس کثیف پلید خون اشام همدست اسرائیل جنایتکارسگ هاروحشی
Iran (Islamic Republic of)
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۲۳:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
اتش بس به جواب ایران به تعرض نظامی ب کشور و شهادت مهمان دیپلماتیکش ارتباط ندارد،و جواب باید کوبنده و دندان شکن داده شود
Iran (Islamic Republic of)
بمب‌هایی با حرارت 7000 درجه‌ای؛ آمریکا چگونه عامل اصلی کشتار مدرسه التابعین غزه است؟
۲۳:۲۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
بمب‌هایی با حرارت 7000 درجه‌ای؛ آمریکا چگونه عامل اصلی کشتار مدرسه التابعین غزه است؟
رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه التابعین شهر غزه از بمبهای آمریکایی استفاده کرد که حرارت هفت هزار درجه‌ای تولید می‌کنند و واشنگتن با ارسال چنین تجهیزات کشنده‌ای، عملا موافق ادامه نسل‌کشی در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۳:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
لعنت خدا بر نتانیاهو بن کویر که فلسطینیان را قتل آم کردند
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار با تجاوز به سوریه، غزه، یمن، ایران و لبنان به دنبال به آتش‌ کشیدن کل منطقه است
۲۳:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار با تجاوز به سوریه، غزه، یمن، ایران و لبنان به دنبال به آتش‌ کشیدن کل منطقه است
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
یعنی در این ۱۰ ماه ، واشنگتن به اسرائیل گفته بود هنوز زمان آتش بس فرا نرسیده و به حرامزادگی و قتل عام زنان و کودکان در غزه ادامه بده ؟!
چون خبر CNN , مفهومی جز این ندارد.
این خبر تاییدی است بر نقش اصلی آمریکا در حرامزادگی های اسرائیل.
هیچ واژه ایی بجز #حرامزادگی، نمی‌تواند حقیقت و ماهیت دولتمردان آمریکا و صهیونیست‌ها را بیان کند.
تمام واژه ها در این خصوص ، کم می‌آورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
آمریکا برای اسرائیل زمان می‌خرد و در شرایطی که اسرائیل روش قمار و ریسک را برگزیده مکررا آمریکا خویشتنداری را به ایران توصیه می‌کند! در واقع آمریکا کنترل ایران و دست برتر برای اسرائیل را دنبال می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
بخدا قسم جنگ حماس فقط یه بازی بود که بازار سرمایه ایران نابود بشه و دولت سرمایه مردم رو به فنا بده واسه کسری بودجه چو اقتصاد رو نابود کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
مگه کسی هم توی فلسطین زنده مونده یا خونه ای مونده که خراب نشده باشه با این همه خونی که ریخته شده هر گونه توافق با اسرائیل یعنی پذیرفتن ذلت.
آخرین اخبار