رئیس پلیس راهور استان از اجرای ۶۵ طرح کنترل و برخورد با تخلفات با تعداد هزار و ۸۱۶ راننده حادثه ساز برخورد و توقیف ۳۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان بیرجند خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در پی مطالبات مردمی در خصوص برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش به ویژه در ایام تعطیل و شب در تفرجگاه‌ها و پارک ها، ماموران پلیس راهور با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بیرجند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در شهرستان اجرایی کردند. 

سرهنگ عباسی افزود: در اجرای این طرح با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیر مجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد. 

وی با بیان این که ماموران پلیس تاکنون ۶۵ طرح ارتقائ امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف را اجرا کردند؛ گفت: در این طرح ها، ۳۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجار شکن و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده است و همچنین تعداد ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز بصورت سیستمی توقیف و تعداد هزار و ۸۱۶ راننده متخلف نیز اعمال قانون شده اند. 

سرهنگ عباسی علاوه بر طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده به اعمال قانون ۱۲۹ هزار راننده متخلف از ابتدای سال جاری در شهرستان بیرجند اشاره کرد و گفت: در این مدت ماموران پلیس تعداد ۷۶۵ دستگاه خودرو و تعداد هزار و ۳۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن توقیف کرده اند.

وی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند؛ با اشاره به اجرای مستمر این طرح ها، تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار