روابط عمومی بیمارستان قلب و اطفال شهید آیت اله مدنی خرم آباد اعلام کرد: مراحل شیمی درمانی دختر بچه پنج ساله اعزامی از مرکز درمانی کودکان علی اصغر (ع) تهران، توسط تیم پزشکان فوق تخصصی خرم آباد انجام شد.

روابط عمومی بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد اعلام کرد: شیمی درمانی داخل شریانی (TACE-ICE) در کودک پنج ساله مبتلا به تومور بدخیم سرطانی داخل شکم و لگن توسط دکتر بابک عبدالکریمی فوق تخصص هماتو - اونکولوژی اطفال و دکتر آرش امین فلوشیپ اینترونشن کاردیولوژی تیم درمانی مرکز قلب و عروق و اطفال این بیمارستان با موفقیت کامل انجام شد.

این دختر بچه مبتلا به تومور بدخیم سرطانی است که شیمی درمانی‌های سیستمیک و جراحی اولیه توسط پزشکان در تهران و شیراز برای وی انجام شده، اما پاسخ مناسبی به درمان نداده بود.

بر اساس این گزارش، تومور این کودک از نظر پزشکی، غیرقابل جراحی و درمان تلقی می‌شد، اما در حال حاضر بعد از انجام عمل جراحی در این مرکز وضعیت مطلوب و بسیار امیدبخشی دارد و چند روز آینده ترخیص خواهد شد.

روابط عمومی بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد اعلام کرده است: این بیمارستان به عنوان تنها مرکز انجام دهنده ثابت مراحل شیمی درمانی داخل شریانی و کموامبولیزاسیون تومور‌های کودکان در سطح ایران ضمن موفقیت در انجام اقدامات درمانی برای این بیمار، طی۲ سال گذشته نیز بیماران سرطانی دیگری از بقیه استان‌ها برای انجام این اقدام را پذیرش کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار