عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

پیمان‌حدادی‌ عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا راشکر شرایط خوبی داریم. دیروز گاریدو با درویش جلسه مفصلی داشت و گزارشی از روند اردوی ترکیه ارائه داد و امروز هم  پیروانی با درویش جلسه‌ای داشت. با توجه به گزارشاتی که کادر فنی و بازیکنان دادند مشخص شد که از اردوی تیم رضایت داشتند. سه بازی دوستانه در ترکیه انجام شد که از نظر فنی مورد تایید سرمربی قرار گرفت.

او افزود: در حال تلاش هستیم که در این هفته یا اوایل هفته آینده بخش  اول مبلغ قرارداد‌های بازیکنان را پرداخت کنیم. برای ما خیلی مهم است که برنامه ریزی ما جوری باشد که به مشکل نخوریم. همانطور که تمام مطالبات فصل گذشته پرداخت شده است و براساس جدول زمان‌بندی که در قرارداد‌ها است مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنها هم بتوانند روی دریافتی‌های خود حساب کنند.

حدادی درباره موضع انتقال سهام ادامه داد: این موضوع دیر شد و ما خودمان هم گله‌مند هستیم. بحث انتقال سهام به باشگاه ارتباطی ندارد، اما این موضوع را پیگیری کردیم. طولانی شدن انتقال سهام باعث ضربه خوردن باشگاه می‌شد که به نظر من باشگاه از این موضع ضربه خورد. فکر می‌کنیم طی یک یا ۲ روز آینده سهام به باشگاه منتقل می‌شود و ما می‌توانیم به جز بانک شهر با ۵ بانک دیگر جلساتی داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:  گاریدو در جلسه‌ای که با  درویش داشت رضایت خود را از تیم فعلی اعلام کرد و گفت:اگر بازیکنی هم جذب نشود باهمین تیم می‌تواند ادامه بدهد.

او افزود: ۴ اردیبهشت ماه انتقال مالکیت انجام شد. کمک‌هایی که بانک شهر به ما کرد به خاطر همکاری از قبل بود، اما از اینجا به بعد کارمان بهتر خواهد شد.

حدادی درباره نارضایتی هواداران از عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: سال گذشته می‌گفتند که تیم‌های دیگر چندبرابر ما بازیکن دارند، اما همه دیدند که آخر فصل پرسپولیس قهرمان شد. ما براساس نیاز سرمربی بازیکن جذب می‌کنیم. بازیکنان جوانی که جذب شدند نظر مثبت گاریدو را جلب کردند و ما کاری به دیگران نداریم. فضای مجازی و واسطه گری در نقل و انتقالات به ما ضربه زد و در صورت صلاحدید باشگاه اسامی آنها منتشر می‌شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره عدم حضور یحیی عطیه الله در این تیم گفت: ما سه بار به باشگاه او نامه زدیم و به ما جوابی ندادند که رفتار غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود، اما درویش از راه‌های مختلف پیگیر بود و از روز‌های اول او تمایلی نداشت به ایران بیاید. باشگاه پرسپولیس قرارداد سه جانبه امضا کرد و برای این باشگاه فرستاد، اما پاسخی از جانب باشگاه روسیه دریافت نکردیم.

او افزود: بعد از ابراز تمایل عطیه الله به حضور در ایران او با باشگاه سوچی به مشکل خورد و همین شد که به باشگاه مصری پیوست.

حدادی درباره دریافت مبلغ فروش عبدالکریم حسن گفت: هنوز پولی دریافت نکردیم. قرار است در ۲ قسط این پول را دریافت کنیم که قسط اول آن تقریبا ۲، ۳ هفته دیگر و قسط دوم هم تقریبا ۲، ۳ ماه آینده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار