رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: خانم سارق به عنف طلاجات اطفال در بوستان ها، دستگیر و ۵ فقره سرقت در این رابطه کشف شد.

سرهنگ  جعفر عباسعلی پور،رئیس پلیس آگاهی استان قم  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از کودکان توسط فردی مونث  به همراه دختری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گیرد. 

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه پی بردند یک فرد مونث به همراه دختری پس از پرسه زنی در بوستان‌های سطح شهر کودکانی که درحال بازی دور از چشم والدین خود بودند را شناسایی و پس از نزدیک شدن به آنان زیور آلات همراه کودکان را سرقت  واز محل متواری می‌شدند.  

سرهنگ عباسعلی پور اضافه کرد: تلاش بی وفقه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در خصوص شناسایی و دستگیری متهم موصوف ادامه داشت تا اینکه پس از کسب هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه قضایی استان، نهایتاً سارق که به همراه دختر خود اقدام به سرقت می‌کردند در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند. 

 سرهنگ عباسعلی پور ابراز داشت: در بازجویی بعمل آمده ابتدا متهم منکر هر گونه سرقت بوده، اما با توجه به دلایل و مدارک مستند و موجود نهایتاً به ۵ فقره سرقت از کودکان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال و متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار