فرمانده منطقه سوم امام حسین (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریا را محیط راهبردی برای امنیت کشور دانست و گفت: توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه با تولید انواع شناور‌ها و تسلیحات راهبردی افزایش چشمگیری دارد.

دریادار دوم پاسدار علی هاشمی یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاعی در منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماهشهر اظهار کرد: برخی دشمنان انقلاب اسلامی دریاپایه هستند و در محیط راهبردی محیط دریا و اقیانوس حضور دارند.

دریا محیط راهبردی برای امنیت کشور/ توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه افزایش یافته است

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در روز‌های ابتدایی جنگ تحمیلی نبرد را به دریا کشاندند تا مسیر صادرات نفت از طریق دریا را قطع کنند و فکر می‌کردند که این اقدام باعث فلج شدن اقتصاد جمهوری اسلامی می‌شود.

دریادار دوم پاسدار هاشمی گفت: نیرویی دریایی سپاه پاسداران از زمان تشکیل با هدف حفاظت از ذخایر دریایی و بخصوص آب‌های سرزمینی با نیروی دریایی دشمن در نبرد است و در این راه شهدای بزرگواری تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود:ماموریت سپاه پاسداران با قایق‌های کوچک آغاز شد و تاکنون رشادت‌های رزمندگان در خاطره مستکبران عالم قرار دارد.

فرمانده منطقه سوم امام حسین (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارتقاء توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه با تولید انواع شناور‌ها و تسلیحات راهبردی افزود: ناو ابومهدی المهندس یکی از دستاورد‌های دفاعی نیروی دریایی است که با اتکا به توان و تخصص نیرو‌های داخلی ساخته و عملیاتی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الهام گرفتن نیرو‌های محور مقاومت از نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی بخصوص آمریکا در دریا اظهار کرد: نیرو‌های انصارالله یمن در نبرد حق علیه باطل در دریا دشمنان خود و بخصوص اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج و از کار انداخته است.

دریادار دوم پاسدار هاشمی همچنین ضمن قدردانی از خبرنگاران در انعکاس خبری اقدامات منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران گفت: خبرنگاران در میدان مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن، در خط مقدم جهاد تبیین برای کشور قدرت آفرینی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.