در مراسمی از خبرنگاران و عوامل دفتر خبر بافق به مناسبت روز خبرنگار، تجلیل و تقدیر شد.

کریمی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در جنع خبرنگاران و عوامل دفتر خبر بافق گفت: این موفقیت دفتر خبری بافق به خاطر مدیریت و تیم خوب شهرستان است. 

او افزود: اگر می‌بینیم که امروز ۱۱۰ بخش خبری آماده شده است بخاطر تعهد، نوآوری، همدلی و همکاری عوامل این دفتر است.

کریمی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت و استعداد‌های دفتر خبر بافق در مرکز استان، بهره گرفت. 

او گفت: زمینی که به دفتر خبر برای ساخت استودیو اختصاص داده‌اند هرچه سریعتر پیگیری شود تا به سرانجام برسد و در اختیار بخش‌های مختلف دفتر خبر شهرستان قرار گیرد.

رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق نیز گفت: اینکه خبر‌های بافق به بهترین نحو پخش می‌شود و به دید بینندگان می‌رسد، مشخص است که خروجی یک کار تیمی خوب است. 

او افزود: خبر در دنیای امروز بسیار مهم و کار خبری بسیار سخت است و حوزه خبرنگاری رسالت مهمی است که شما عزیزان بر عهده دارید. 

رحیمی پور بیان کرد: ما می‌توانیم حمایت‌هایی از این خبرنگاران جوانه‌ها داشته باشیم و در خرید برخی تجهیزات از جمله تجهیزات صوتی قول مساعدت می‌دهیم. 

سلطانی معاون خبر استان در این مراسم گفت: در دفتر خبر بافق زمینه‌ای فراهم شده است تا خبرنگاران جوانه‌ها در آن بدرخشند. 

او افزود: بیشترین تعداد خبر از شهرستان بافق ارسال می‌شود که این نشان از فعال بودن و توانمندی این دفتر خبری است. 

میرطاهری سردبیر ارشد خبر استان نیز گفت: ارتقای باکس و رفتن به سمت اخبار جوانان و بخش‌های خبری جدید، کاری است که باید به تدریج در مجموعه خبری جوانه‌ها صورت بگیرد. 

او افزود: مجموعه خبری در یک شهرستان با کمترین تجهیزات در حال فعالیت است و ۱۱۰ باکس خبری را روی آنتن برده‌اند، جای تقدیر دارد. 

امینی مدیر تولید خبر استان بیان کرد: دفتر خبر بافق و مجموعه خبری جوانه‌های این شهرستان سرآمدی است در کشور و به صورت قاطع می‌شود گفت که تنها مرکزی که باکس خبری جوانه‌ها را دارد مرکز یزد است. 


گفتنی است این دورهمی و مراسم تجلیل از خبرنگاران و عوامل دفتر خبر بافق با حضور کریمی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد، سلطانی معاون خبر، باغبان‌منش جانشین مدیرکل صداوسیمای استان، سلطانی معاون خبر، رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق، امینی مدیر تولید خبر، میرطاهری سردبیر ارشد، زارع مسئول روابط عمومی صداوسیمای استان، حسن پور روابط عمومی فرمانداری بافق و عبداللهی مسئول دفتر فرماندار بافق در بومگردی سید روستای شادکام برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.