کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد.

کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن هم با کاهش همراه شد. امروز حجم معاملات سهام، حق‌تقدم و صندوق‌های سهام ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان ثبت شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد. همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

او افزود: امروز ۶۵ درصد بازار به عبارتی ۴۶۳ نماد در محدوده منفی و ۳۵ درصد بازار به عبارتی ۲۴۴ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند. همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را محصولات سیمای با ۲۰ میلیارد تومان به خود اختصاص دادند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت فلزات اساسی اختصاص یافت.

آسایش می‌گوید: با توجه به عدم مشخص بودن تیم اقتصادی دولت چهاردهم و مشخص نبودن رویکرد‌ها نسبت به بازار همچنان در حالت ابهامی بازار قرار داریم.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار