رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه‌های بزرگ عمرانی سطح شهر که توسط شورا به تصویب رسیده است باید با توجه به ضرورت، اعتبار لازم و زمان انجام آنها با همکاری شهرداری اولویت بندی گردد.

اعتباری رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه‌های روگذر میدان امام حسین (ع)، روگذر‌های تقاطع شهدای محمود آباد، روگذر جنب میدان امام رضا (ع) و زیرگذر سه راه تعاون نیز توسط شورا مصوب شده است که باید بررسی و با اولویت بندی پروژه‌ها اجرا گردد.

وی در خصوص اجرای یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در کنترل ترافیک مؤثر است، افزود: پروژه احداث بلوار ایرج افشار در حال اجرا است و در پایان سال جهت استفاده و عبور و مرور خودرو‌ها با هدف کنترل و کاهش ترافیک به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتباری با اشاره به اینکه پروژه‌هایی همچون بلوار شهیدان پارسائیان و بلوار اسلامی ندوشن نیز هنوز تکمیل نشده و نیاز به اقداماتی مثل تکمیل آسفالت، روشنایی، پیاده روسازی، درختکاری و ... دارد تا به بهره برداری کامل برسد ادامه داد: متأسفانه پروژه احداث بلوار سردار فلاح زاده نیز در اجرا روند کندی را در پیش گرفته است که لازم است برای بهبود این روند چاره‌ای اندیشیده شود تا این پروژه به زودی به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.