قالیباف گفت: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت از فردا صبح و بعدازظهر و براساس جداول پیش‌بینی شده تشکیل می‌شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (۲۱ مرداد) بعد از اعلام وصول اسامی ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان گفت: بعدازظهر امروز کمیسیون‌های تخصصی طبق دستور قبلی جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: جلسات کمیسیون‌ها برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی از فردا صبح و بعدازظهر و براساس جداول پیش‌بینی شده تشکیل می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست که به جدول پیش‌بینی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها پایبند باشند تا وزرا بتوانند در تمامی کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و تا آخر هفته بررسی‌ها به صورت کامل انجام شود البته اگر ادامه بررسی در کمیسیون‌ها به شنبه هفته آینده کشیده شود، درباره برگزاری جلسات علنی در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قالیباف تاکید کرد: از فردا تنها وزرای پیشنهادی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان و کارشناسان همراه وزرا می‌توانند در پارلمان حضور پیدا کنند که متشکل از یک نفر معاون پارلمانی و دو نفر کارشناس است و غیر از این اجازه حضور کسی در مجلس شورای اسلامی داده نمی‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسات کمیسیون‌ها از هشت صبح تا هشت شب برگزار می‌شود لذا اگر نمایندگان خواستند خارج از کمیسیون‌ها با وزرا جلسه داشته باشند می‌توانند از قبل از ساعت هشت و همچنین بعد از ساعت هشت این جلسات را در مجلس شورای اسلامی برگزار کنند، لذا مجلس از بعد از اذان صبح تا ۱۲ شب آمادگی حضور وزرا و برگزاری جلسات نمایندگان را دارد و ضرورتی ندارد که نمایندگان خارج از مجلس شورای اسلامی با وزرا جلسه تشکیل دهند، چون در مجلس همه امکانات پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار