شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکل برق مرکز شهر رودبارجنوب استان کرمان سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

مرکز شهر رودبار جنوب استان کرمان چند سالی است با مشکل برق مواجه است؛ به گفته شهروند خبرنگار ما این بخش از شهر از داشتن نعمت شبکه برق محروم است و با وجود پیگیری‌های مکرر، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل برق این منطقه را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ مرکز شهر رودبار جنوب استان کرمان چندین مغازه وجود دارد که چندین سال از ساخت آنها می‌گذرد، اما در طرح توسعه شهر از نعمت شبکه برق و آب به ویژه برق محروم هستند. ورودی شهر رودبار محله آتش نشانی و مغازه تجاری آن، محله خروجی شهر بعد از دادگستری تا محله پمپ بنزین، محله  خروجی شهر دانشگاه پیام نور به طرف جاده زیارت پنج تن، محله سالمی انتهای خیابان تختی و محله دادگستری  جدید بلوار شهید پیکان.
در محله‌های ذکر شده ساخت و ساز بی شمار چه تجاری و چه مسکونی یک شبکه تیر برق وجود ندارد و برای شهروندان معضل شده است.
بنده از سال ۹۵ ساخت و ساز نمودم حتی یک شبکه تیر برق وجود ندارد کلا برق وجود ندارد مثلا همین محله چندین مغازه بایک کابل ۲۵۰ متری در حدی که لامپ و دستگاه پمب روشن کنند امرار معاش می‌کنند.
بنده خودم به شخصه مجوز پروانه ساخت از شهرداری داشتم قبلا این بخش دهیاری بود، اما جزء حوزه شهری قرار گرفته است، اما حدود ۷ سالی است که مانع تراشی می‌کنند بار‌ها این موضوع مورد پیگیری قرار گرفته است، اما طرح اجرایی هر زمان قرار شد انجام شود گفته شود برای اجرای برنامه و طرح شبکه رسانی بودجه ندارند.
این مشکلاتی که با شما در میان گذاشتم مربوط به چندین سال و چندین ماه است و بار‌ها نامه نگاری به مسئولان شهرستان رودبار جنوب شده است، اما به صورت حل نشده باقی مانده است خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار