شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از قطعی آب و برق در شهرستان خرامه استان فارس در فصل گرمای تابستان گلایه کرد.

شهرستان خرامه در استان فارس واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما مشکل قطعی آب و برق در این شهرستان به حدود یکسال می رسد اما اکنون به اوج خود رسیده است در طول روز ما از داشتن این نعمت الهی محروم هستیم و تحمل این مشکل در گرمای تابستان بسیار دشوار است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید وقت بخیر؛ من از شهرستان خرامه استان فارس به شما پیام می‌دهم، لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. حدود یک سال هست که آب‌های شهرستان مان را قطع می‌کنند و برق هم نداریم. در روز‌های قبل حدود ۵ یا ۶ ساعت آب و برق نداشتیم. اما الان اطلاعیه امده که از این به بعد ۲۴ساعته آب نخواهیم داشت و همان آبی هم که داشتیم قابل خوردن نبوده و فقط برای شست و شو مورد استفاده قرار می‌دادیم هیچ کسی پاسخگو نیست.

 وضعیت آب رسانی در خرامه به گونه‌ای پیش می‌رود که مردم بطری به دست به دنبال مقداری آب برای منازل خود به جهت مصارف شخصی، شست و شو و همچنین پر کردن مخزن کولر‌های آبی و دیگر مصارف مورد نیاز هر انسان، در تلاش هستند. گرم بودن هوا و بی آبی مردم را در تنگنا قرار داده و باعث اعتراض شدید آنها نسبت به بحران بی آبی در شهرستان خرامه شده لذا از مسئولین محترم خواهشمند است هرچه سریع‌تر وضعیت آب رسانی را به حد مطلوب و معقولی برسانند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار