استاندار خوزستان گفت: خوزستان مدال طلای المپیک را در مجموعه افتخارات خود کم داشت که سرانجام به این مهم دست یافت.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز شنبه ۲۰ مردادماه در مراسم استقبال از ورزشکاران خوزستانی مدال آور المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: قهرمانان ورزشی همواره باعث افتخار ملت بوده و در تاریخ این کشور ماندگار می‌شوند.

وی افزود: بسیار خرسندیم که بعد از سال‌ها توانستیم مدال طلا المپیک را با همت و تلاش ورزشکاران استان خوزستان از جمله سعید اسماعیلی به ارمغان آوریم و امیدوارم این مدال‌ها هدیه‌ای از طرف ورزشکاران به مردم استان باشد.

استاندار خوزستان گفت: این مسیر به تازگی آغاز شده و امیدوارم ورزشکاران ما با تلاش و همت خود، به مدال آوری‌های خود در میادین مختلف ادامه دهند.

وی افزود: ورزشکاران استان در کنار قهرمانی، بسیار اخلاق مدار بوده و در تمام دوره‌ها سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از زحمات پدر و مادر و همچنین مربیان سازنده آنها تشکر کنم.

 سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.
تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.