دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: نرخ مصوب بلیت پرواز نجف و بغداد ۵ میلیون تومان است که فروش این بلیت‌ها از ۲۴ مرداد شروع می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز به تدریج در دستور کار قرار گرفته است گفت: روند فروش بلیت پرواز‌های اربعین به صورت پلکانی و تدریجی بوده است و تمامی ۲۱ شرکت هواپیمایی به صورت تدریجی اقدام به فروش بلیت پرواز‌های خود تا ۲۴ مرداد ماه می‌کنند.

وی افزود: فروش بلیت پرواز‌های اربعین به تدریج و به مرور افزایش می‌یابد و در این بین هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق فروش بلیت پرواز‌های اربعین را به صورت چارتری و خارج از نرخ مصوب در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه را ندارند.

او یادآور شد: پرواز‌های خارجی مشمول قیمت گذاری نمی‌شوند بنابراین نباید این نکته را فراموش کنیم که فروش بلیت پرواز‌های اربعین با نرخ مصوب تنها از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور است که شرکت‌های هواپیمایی از طریق سایت‌های خود و درگاه اینترنتی که معرفی می‌کنند اقدام به فروش بلیت پرواز‌های خود خواهند کرد.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار