مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده زنان سرپرست خانوار در استان می‌توانند صنایع‌دستی را به‌صورت رایگان آموزش ببینند.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۲۰ مردادماه با بیان اینکه یکی از سیاست‌های توسعه و ترویج صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی، برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان به گروه‌های هدف است، اظهار کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده زنان سرپرست خانوار در استان فارس می‌توانند صنایع‌دستی را به‌صورت رایگان آموزش ببینند.

او گفت: فردا ۲۰ مردادماه تا ۲۵ مردادماه زمان ثبت‌نام افراد در دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، خاتم پیچی و سراجی است.

ثابت اقلیدی با تأکید بر اینکه این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود، افزود: در واقع معرفی، توسعه و ترویج از اهداف بلندمدت این دوره‌های آموزش است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان و دارندگان دارای شرایط لازم (زنان سرپرست خانوار) جهت شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی به مرکز آموزش، پژوهش و نوآوری صنایع‌دستی استان فارس واقع در بلوار سیبویه جنب پمپ بنزین مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار