مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۷ نفر از فعالان اجتماعی خانه های امداد، در قالب کاروان زائران اباعبدالله الحسین(ع) در طرح تحول و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله، به کربلای معلی اعزام شدند.

قباد مبشری با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان انجام می گیرد، گفت: فعالان اجتماعی امروز به عنوان سفیران خیر و احسان در جامعه فعالیت های خیرخواهانه را برای نیازمندان در محلات کم برخوردار انجام می دهند.
 
مبشری با بیان اینکه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات یک الگوی مشارکتی و نهادسازی در سطح کشور به شمار می‌رود، افزود: از ابتدای اعزام زائرین کاروان رهسپاران عصر ظهور در سال ۱۴۰۱ تاکنون در مجموع بیش از ۲۶۰ نفر در قالب این طرح، به سفر کربلا اعزام شده اند.
 
وی یادآور شد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پویش کمک به مددجویان زائر اباعبدالله الحسین در پیاده روی اربعین حسینی را در دستور کار دارد.
 
مبشری تصریح کرد:  خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر ۱۷ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد تحویل دهند.
 
مبشری به دیگر راههای مشارکت خیران برای کمک به مددجویان زائر کربلا در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۹۳۹۱۹ از دیگر راه‌های مشارکت مردم در این امر خیر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.