رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از افزایش حدود ۴۴ درصد خرید تضمینی گندم خبر داد و گفت: این محصول در کلیه مراکز با شاخص یکسان خریداری می‌شود.

 حسین برزگر امروز در کارگروه ساماندهی آرد، نان و گندم استان، گفت: بر اساس گزارش مرکز مبکا، تا صبح امروز ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تن خرید تضمینی گندم در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این رقم ثبت در سامانه است و معمولا خرید فیزیکی ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر از است، مطرح کرد: تاکنون در مراکز خرید کشور حدود ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متوسط افزایش خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ درصد است، ادامه داد: با این روند رکورد تاریخی ۱۲ میلیون تن گندم دهه هشتاد در کشور شکسته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برزگر با اشاره به اینکه در استان چهارمحال و بختیاری حدود ۴۴ درصد افزایش خرید تضمینی گندم صورت گرفته است، عنوان کرد: خرید گندم در کلیه مراکز خرید با شاخص یکسان خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است گندم‌های مانده روی زمین کشاورزان سریعتر خریداری شود، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق ضرورت دارد مرکز خرید فرعی و روباز برای خرید تضمینی گندم ایجاد شود.

برچسب ها: گندم ، جهادکشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار