رئیس پلیس راهور همدان گفت: پلیس راهور در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان نسبت به برخورد قانونی و جریمه خودرو‌های پارک شده در پیاده رو‌ها اقدام کرده است.

سرهنگ فارسی گفت: پارک و توقف خودرو در پیاده رو «محل عبور عابران» از تخلفاتی است که برخی مواقع در معابر درون شهری همدان شاهد هستیم.

او گفت: توقف خودرو در پیاده رو موجب اخلال در رفت و آمد عابران است و آنها مجبور به استفاده از محل عبور خودرو برای تردد می‌شوند که می‌تواند حادثه آفرین باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین علاوه بر توقف و تردد خودرو‌ها در پیاده رو تردد موتورسیکلت نیز در این محل خلاف قانون است و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

سرهنگ فارسی گفت: این طرح از چهار روز پیش آغاز شده است و در نخستین روز اجرای آن حدود ۳۰۰ دستگاه اعمال قانون شدند، اما روز به روز شمار خودرو‌های متوقف شده در سطح پیاده رو کاهش یافت.

او گفت: این قبیل تخلف‌ها بیشتر در مرکز شهر، بلوار‌های خواجه رشید، آیت الله مدنی، شهد سلیمانی، میرزاده عشقی، عمار و شکریه رخ داده و جریمه پیش بینی شده برای این تخلف رانندگی یک میلیون ریال است.

فارسی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف، پارک وسیله نقلیه در پیاده رو که محل عبور عابران است پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.