مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس ممنوعیت تردد را در این محور اعمال کرد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و وینه تا بیلقان، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های بایجان و سه راهی چلاو و  در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان ، حدفاصل شاهاندشت تا آب اسک و محدوده پیست آبعلی را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل امین آباد تا دلیچایی و محدوده شهر دماوند، آزادراه رشت – قزوین محدوده های سراوان و شهر رودبار و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم.

محرابی نیا گفت: ضمنا محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها  هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در محور امامزاده داود – تهران در برخی از مقاطع و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس در برخی از مقاطع است و  وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های مرکزی و خراسان جنوبی گزارش شده است‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار