مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز گفت: کاروان‌های زیارتی رهسپاران ظهور این استان ویژه مناطق کم برخوردار با برگزاری مراسمی بدرقه شدند.

 کاظمینی در حاشیه آیین بدرقه کاروان‌های زیارتی رهسپاران ظهور گفت: این اقدام فرهنگی سه سال متوالی در محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز که شمار آنها به ۶۷ محله می رسد، در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این اقدام جمعی از فعالان و مردم این محلات توسط خانه‌های امداد، خانه‌های احسان جهت زیارت قبور مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عتبات عالیات و همچنین شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی( ع) اعزام می‌شوند.

کاظمینی ادامه داد: این رویداد با هدف ایجاد امکان حضور مردم محلات به خصوص مردم مشتاق به زیارت سید و سالار شهیدان( ع) در قالب کاروان زیارتی رهسپاران عصر ظهور تدارک دیده شده است.

وی یادآورشد: طی روز گذشته، ۱۲۹ نفر از فعالان و کنشگران خانه‌های امداد در محلات هدف قرارگاه اجتماعی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) عازم این سفر معنوی و زیارتی شدند.

کاظمینی گفت: کاروان بانوان عصر ظهور طی هفته گذشته اعزام و کاروان‌هایی از ۱۶ محله دیگر طی چند روز آینده با محوریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: در راستای اشاعه فرهنگ معنوی و مذهبی در بین مردم محلات طی ماه‌های گذشته کاروان‌هایی از بانوان محلات به زیارت مشهد مقدس اعزام شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.