ایالات متحده باید به تدریج نیرو‌های خود را از اروپا خارج کند تا بتواند امنیت خود را تضمین کند.

ایالات متحده باید به تدریج نیرو‌های خود را از اروپا خارج کند تا بتواند امنیت خود را تضمین کند. این نظر در مقاله‌ای در مجله فارین افرز بیان شده است.

جاستین لوگان، مدیر تحقیقات دفاعی و سیاست خارجی در مؤسسه کاتو و جاشوا شیفرینسون، دانشیار دانشگاه مریلند گفت: «ایالات متحده باید شروع به خروج برخی از پرسنل نظامی خود از اروپا کند و مسئولیت تأمین نیرو‌های لازم برای امنیت اروپا را بر دوش اروپایی‌ها بگذارد». 

بر اساس برآورد‌های آنها، در حال حاضر حدود ۱۰۰۰۰۰ نیروی آمریکایی در این قاره مستقر هستند که بیشتر آنها در آلمان هستند. تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که کاهش تعداد آنها با خارج کردن ۲۰۰۰۰ نفر آغاز شود، نیرو‌هایی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین در سال ۲۰۲۲، آنها را به اروپا معرفی کرد. 

لوگان و شیفرینسون معتقدند که بازگشت تدریجی مجموعاً ۳۲۰۰۰ سرباز آمریکایی از اروپا به ایالات متحده باید متحدان اروپایی ناتو را وادار کند تا به طور مستقل امنیت خود را تضمین کنند.

در ۷ ژوئن، بایدن گفت که تعداد پرسنل نظامی آمریکایی که بخشی از نیرو‌های ناتو در قلمرو کشور‌های اتحادیه اروپا هستند ۸۰ هزار نفر است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که نیرو‌های آمریکایی در آلمان از نظر قانونی اشغالگر هستند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
دولت آمریکا در داخل کشور خود احساس تا امنی میکنند بهمین خاطر میخواهد با این بهانه از اروپا خارج کند تا امنیت داخل خاک خود را تامین کند
آخرین اخبار