رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند ۶ نفره آدم ربا و همچنین رهایی گروگان در بند این باند با انجام عملیات ضربتی در تبریز خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ربایش یکی از شهروندان تبریزی توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تلاش گسترده‌ای را برای رهاسازی فرد ربوده شده آغاز کردند و با انجام اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از هویت متهمان و محل نگهداری گروگان در حاشیه شهر تبریز به دست آمد که در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدند.

وی اظهار کرد: با اخذ مجوز از مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۶ نفر از اعضای باند آدم ربا دستگیر و گروگان نیز بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از اسارت ایشان رها و به آغوش خانواده بازگشت.
وی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند ادامه داد: آنها در مواجهه با دلایل مستدل و مستند، چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و همگی به بزه انتسابی معترف شدند که در بررسی‌های صورت گرفته علل و انگیزه متهمان برای ربایش اختلافات مالی اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی یادآور شد: متهمان برای دادرسی به مرجع قضائی تحویل داده شدند که با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.
سلطامی تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

برچسب ها: دستگیری ، آدم ربایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.