آتش سیگار راننده تریلر، ۲۴ تن بار ضایعات کاغذی را طعمه حریق کرد.

شب گذشته در حدفاصل سه راهی بشرویه _ فردوس بسمت دیهوک محموله کاغذضایعاتی به وزن ۲۴ تن که قرار بود از مقصد مشهد به یزد حمل شود طعمه حریق شد.

به گفته راننده کشنده تریلر متاسفانه بر اثر بی احتیاطی وی آتش سیگار آن را طعمه حریق کرد و در آتش سوخت.

بلافاصله پس از اعلام حریق، عوامل آتش نشانی بشرویه. پرسنل اداره راه، هلال احمر، پلیس راه و نیروی گشت انتظامی در محل حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل و روانسازی ترافیک از گسترش آتش جلوگیری کردند.

این حادثه خوشبختانه تلفات جانی بهمراه نداشته. ولی قسمت بار کشنده براثر شدت حریق دچار آسیب شد و محموله آن ازبین رفت.

گفتنی است این حریق در محدوده خدمات راه‌های بشرویه رخ داده و مسیر اصلی فردوس_ دیهوک بعد از سه راهی شهید زارع بسمت دیهوک در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری بشرویه برای مدتی مسدود شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
باید از عقل استفاده می‌کرد ولی متاسفانه استفاده نکرد سریع طناب را باز می‌کرد یه تکانی به ماشین با دنده میداد بار خالی می‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه در فرهنگ بعضی از راننده های جا افتاده که ته سیگار خود را در حالت روشن به بیرون پرتاب می نمایید و توجه ای به ماشین های عبوری دیگر یا حتی افراددر حال تردد مخصوص خانم و دختر بچه نمی نمایند . راهنمایی و رانندگی می بایست جریمه بسیار سنگین و توقیف ماشین شخص خاطی را اعمال نماید . در مورد شخصا با این افراد بخصوص در جاده که با سرعت رانندگی می کنند و ته سیگار را پرتاب می نمایند تذکر داده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
اینگونه اتفاقات یک اشتباه نیست یک بی مسئولیتی یا حماقت است اگر تعمد و غرضی در کار نباشد.