فرماندار مهران از افزایش حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از ۹۰ هزار تردد در پایانه مرزی مهران ثبت شده است. "

علی عباس شفیعی فرماندار مهران با بیان اینکه از بامداد صبح امروز تا کنون بیش از ۱۲ هزار نفر از زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کرده اند، اظهار کرد: تردد از مرز مهران عادی و روان بوده و تمهیدات لازم برای تردد زوار در این مرز فراهم است.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به روز‌های منتهی به اربعین حسینی شاهد افزایش حجم تردد‌ها از مرز مهران هستیم، گفت: در طول ماه محرم و روز‌های عاشورا و تاسوعای حسینی، بیش از ۴۲۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند.

فرماندار مهران با اشاره به اینکه زمان ایستایی زوار در مرز مهران در هنگام خروج و مهر گذرنامه به حدود چهار تا پنج ثانیه کاهش یافته است، ابراز کرد: موکب‌های اربعین در حال استقرار در شهر و پایانه مرزی مهران برای ارائه خدمات به زوار هستند.

شفیعی از آغاز فعالیت پارکینگ‌های شماره یک و ۲ اربعین در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: واحد‌های مختلف خدماتی، آتش نشانی، نیروی انتظامی، تعزیرات و مواکب در محل پارکینگ مستقر شده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.