رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت با ۳ تاریخ و ۳ شبکه متفاوت برای پخش مناظره انتخاباتی موافقت کرده و امیدوار است رقیب او نیز با آن موافقت کند.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان که برای اولین بار از زمان اعلام «تیم والز» به عنوان معاون کامالا هریس در انظار عمومی ظاهر شده و کنفرانس خبری برگزار می‌کند، گفت که با سه مناظره انتخاباتی جداگانه در سه شبکه مختلف موافقت کرده است. 

به گزارش رویترز، او می‌گوید با مناظره ۴ سپتامبر در فاکس نیوز، ۱۰ سپتامبر در ان‌بی‌سی و ۲۵ سپتامبر در ای‌بی‌سی موافقت کرده و امیدوار است که کامالا هریس نیز با آن موافقت کند. 

ترامپ در سخنرانی خود همچنین در خصوص «جنگ جهانی سوم» هشدار داد و گفت: «من فکر می‌کنم کشور ما در حال حاضر در خطرناک‌ترین موقعیتی است که تا به حال در آن بوده است، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی». او در ادامه جو بایدن را «بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت شیوه مدیریت او سبب اوضاع کنونی شده است. 

ترامپ پیش از این گفته بود که اگر با کامالا هریس به مناظره بپردازد، مشابه مناظره با جو بایدن و هیلاری کلینتون عمل خواهد کرد و دست به افشاگری علیه هریس می‌زند. مناظره پیشین ترامپ مقابل جو بایدن در نهایت به کناره‌گیری او انجامید. بایدن پس از مناظره به دلیل لغزش‌های زبانی بسیار که نشان دهنده ضعف ذهنی او بود، از سوی اعضای حزب دموکرات و اهداکنندگان مالی حزب تحت فشار گذاشته شد تا از ادامه رقابت‌ها کناره‌گیری کرده و از هریس حمایت کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار