جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بمباران مراکز اسکان آوارگان و مدارس غزه را محکوم و اعلام کرد این جنایات رژیم صهیونیستی در راستای نسل‌کشی در نوار غزه است.

 جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به مدارس و مراکز اسکان آوارگان در نوار غزه و شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر طی آن را شدیداً محکوم کرد.

این حماس اعلام کرد ادامه جنایات وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در مراکز اسکان آوارگان و بمباران ظهر امروز ۲ مدرسه الزهرا و عبدالفتاح حمود در شرق غزه که طبق آمار‌های اولیه ۱۵ آواره طی آن به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر هم زخمی شدند، «یکی دیگر از حلقه‌های جنایات جنگی پیوسته کابینه تروریست رژیم صهیونیستی طی ۱۰ ماه گذشته با هدف نسل‌کشی، کوچاندن و ایجاد رعب و وحشت در میان غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است».

حماس از سازمان ملل و نهاد‌های قضایی بین‌المللی خواست «به مسئولیت‌های خود در قبال این جنایات که بشریت از آن شرم دارد، عمل کرده و برای بازخواست و مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی در پیشگاه عدالت و محاکمه آنها بخاطر جنایات وحشیانه‌ای که مرتکب شدند، اقدام کنند».

رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه ۲ مدرسه «الزهرا» و «عبدالفتاح حمود» در شرق شهر غزه را بمباران کرد. تعداد شهدای این جنایت صهیونیست‌ها، به ۱۸ نفر رسیده است.

برچسب ها: حماس ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار