مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از ساعات قبل شاهد افزایش حجم ترافیک در محور‌های شمالی به ویژه کرج _ چالوس و فیروزکوه هستیم.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال محدوده انتهای تونل البرز و محور چالوس مسیر ( جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مکارود و مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل بیلقان تا پورکان و محدوده وینه گزارش شده است گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گیلاوند تا دماوند را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن و آزادراه تهران – پردیس حدفاصل پل اتوبان بابایی تا جاجرود و  تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرشهر وآزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محور تهران – فشم محدوده های گردنه قوچک و رودک را شاهد هستیم. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار