رضا علیپور سنگ نورد کشورمان گفت: شرمنده همه مردم هستم، خیلی تلاش کردم، تنهایی جنگیدم و نشد.

رضا علیپور سنگنورد کشورمان پس از عدم راهیابی به فینال سنگنوردی در دیدار رده بندی کورد ۴.۸۸ ثانیه را ثبت کرد و تنها ۱۴ صدم ثانیه از واتسون آمریکایی عقب‌تر بود تا دستش از مدال کوتاه بماند و چهارم شود.

رکورد ثبت شده علیپور بهترین رکورد او محسوب می شود.

 وی در حالی که نمی‌توانست جلوی اشک هایش را بگیرد، درباره این رقابت اظهار داشت: شرمنده همه مردم هستم، خیلی تلاش کردم، نشد دیگه. تنهایی جنگیدم و نشد.

علیپور بیان کرد: همه تلاشم را کردم. یک سال، یک شب راحت نخوابیدم. تنهایی، نه مربی دارم، هیچ کسی را ندارم. تک و تنها روز آخر هم دچار مصدومیت شدم و تاندون دستم نصفش پاره شد. نه مدال نقره، نه برنز و نه چهارمی برایم هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: این حرف‌ها را از غرور نمی‌زنم. من دارنده ۲۱ مدال سنگ نوردی جهان هستم و افتخاراتم و مدال هایم از همه این سنگ نوردان حاضر در المپیک بیشتر است. می‌خواهم یک چیزی بگویم. در انتهای عمق وجودم همه تلاشم را کردم و نشد دیگه می‌خواستم برای ایران و مردمم افتخار قهرمانی المپیک را بیاورم، اما نشد.

ملی پوش سنگنوردی کشورمان افزود: ۹ صدم ثانیه با رکورد جهان فاصله دارم. من ۴ سال رکورددار جهان بودم. شرمنده هستم، هر طور بگویم جمع نمی‌شود. من قهرمان جهان هستم و قهرمان بازی‌های آسیایی هستم. چهارمی برای من توجیه نیست. من انتظار طلا داشتم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار