مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: یک هزار و ۳۴ میلیارد ریال از هزینه درمانی بیماران به موسسات و مراکز درمانی این استان پرداخت شده است.

فریبرز نیاستی روز چهارشنبه افزود: با توجه به نقش اثرگذار تامین منابع مالی مورد نیاز موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران، اداره کل بیمه سلامت همدان از سال گذشته توان خود را برای به روز کردن پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد، پزشکان و داروخانه‌ها به کار بسته و نسبت به تسویه مطالبات موسسات و مراکز درمانی استان اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: مطالبات آزمایشگاه‌های خصوصی تا پایان فروردین سال جاری، مطب پزشکان بخش خصوصی تا پایان اردیبهشت، مطالبات پزشکان خانواده شهری، داروخانه‌های خصوصی، سطح یک روستایی دانشگاه علوم پزشکی همدان و اسدآباد تا پایان خرداد امسال تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت همدان یادآوری کرد: مطالبات سال ۱۴۰۲ مراکز و موسسات درمانی استان به میزان بیش از ۱۴ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال پرداخت و تسویه شد همچنین با تدابیر اتخاذ شده مبالغ خسارت متفرقه بیمه شدگان به صورت هفتگی و تا تاریخ ۱۱ مرداد سال جاری پرداخت شده است.

نیاستی همچنین ابراز امیدواری کرد با تسریع در پرداخت مطالبات، موسسات و مراکز درمانی دغدغه‌ای برای رفع نیاز‌ها و کمبود‌های خود نداشته باشند و این مهم موجب تسهیل در خدمت رسانی به بیمه شدگان و افزایش سطح کمی و کیفی ارائه خدمات سلامت به مردم شود.

جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت استان همدان یک میلیون و ۵۷ هزار و ۷۸۶ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.