نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران قشر بسیار زحمتکش جامعه هستند که در سخت‌ترین شرایط رسالت خود را انجام می‌دهند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد گفت : تلاش اصحاب رسانه در استان سیستان و بلوچستان ستودنی است، زیرا با شرایط سخت و با کمترین امکانات در حال خدمت هستند.

وی افزود: خبرنگاران باید به کار و رسالت خود اهمیت و ارزش داده که لازمه تحقق آن نیز مطالعه و تحقیق است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقد پایه اصولی در روند پیشرفت و اصلاح جامعه است، ادامه داد: خبرنگاران باید اخبار خود را به صورت آزادانه، بی طرفانه و منصفانه برای پیشرفت تعالی منطقه و تصمیم گیری درست منتشر کرده تا مخاطب آنها درست در خصوص آنها تصمیم گیری کنند.

وی گفت: خبرنگاران نقش موثری در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آگهی بخشی مردم دارند و در مسائل مختلف بویژه انتخابات، تلخی و شیرینی های کشور همواره با تلاش و همت همراه و هماهنگ بوده که وظیفه خود دانسته از تلاش ها و حضورتان کمال تقدیر را داشته باشیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی در حوزه امنیت به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است گفت: به شهادت رسیدن مدافعان امنیت از فراجا و سپاه طی یکسال در استان بسیار ناراحت کننده بود که امیدواریم دیگر شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

وی با اشاره به فعالیت دولت چهاردهم نیز گفت: آقای پزشکیان رییس جمهور محترم همه مردم ایران هستند که مهمترین ویژگی وی ولایت مداری است.

شهریاری گفت: امروز مردم امیدوارتر شده اند و ما نیز ضمن همراهی با رییس جمهور امیدواریم وی بتواند در مسیر خدمت به مردم موفق باشد.

وی افزود: در حوزه شیر خشک و دارو مشکلاتی در کشور وجود دارد و با ارز ۴۵ هزار تومانی خرید تجهیزات برای بخش دولتی و بخش خصوصی خیلی دشوار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار