حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: دستگاه قضا برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ظرفیت خود برای رفع موانع کسب و کار و حمایت از فعالان اقتصادی استفاده می‌کند.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در نشست با موثرین، نخبگان و فعالان اقتصادی شاهرود گفت: رفع موانع کسب و کار، حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان با همکاری دیگر دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد

وی گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش عمومی برخورد قاطعانه توام با عدالت خواهد داشت و هر فردی که بخواهد در این منطقه فعالیت مشروع و ضابطه‌مندی داشته باشد با کمال آرامش و آسایش به فعالیت خود بپردازد.

وی افزود: در بازدید از مجموعه زندان، پس از گفتگو با تعدادی از زندانیان، دستور لازم برای رفع مشکلات صادر شد که این امر منجر به آزادی تعدادی از آنها و مرخصی پایان حبس برای تعدادی دیگر شد.

اکبری با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان و زندانیان به منظور کمک به معیشت خود و خانواده در دستور کار است گفت : در این راستا ساخت یک مجتمع کارآفرینی در محوطه زندان شاهرود کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از بند جدید بانوان در زندان شاهرود خبر داد و گفت: مشکلات بانوان این بند مورد بررسی قرار گرفت و با صدور دستور تعدادی از آنها نیز از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.