۴۰ سورتی پرواز اربعین از فرودگاه‌های ساری و رامسر به مقصد عراق انجام می‌شود.

حسنی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز‌های اربعین مازندران در قالب ۴۰ سورتی پرواز در فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر انجام می‌شود.

او افزود: اعزام هوایی زائران اربعین در قالب ۴۰ سورتی پرواز از تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ تا ۷ شهریور ماه، توسط شرکت هواپیمایی وارش از دو فرودگاه شهدای ساری و رامسر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: ۱۵ پرواز در مسیر‌های ساری - نجف - ساری، ۲ پرواز در مسیر‌های رامسر- نجف - رامسر، ۲ پرواز در مسیر‌های ساری - نجف - رامسر و یک پرواز در مسیر‌های رامسر- نجف - ساری از ۲ فرودگاه شهدای ساری و شهدای رامسر برای زاِئران اربعین برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: ۲ پرواز رامسر_نجف-رامسر در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه در مسیر رفت و در تاریخ‌های ۵ و ۶ شهریور در مسیر برگشت به صورت فوق‌العاده انجام خواهد شد. سال گذشته یک پرواز در فرودگاه شهدای رامسر در مسیر رفت و برگشت انجام شد که امسال به دو پرواز افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: تاکنون۴۶ هزار نفر در مازندران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

حسنی با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی‌ها برای بدرقه از زائرین اربعین حسینی در فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر انجام گرفته است، افزود انشالله به خوبی پذیرای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.