صهیونیست‌ها اهدافی را پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا مورد حملات انتقام‌جویانه ایران و حزب الله در پی ترور شهیدان هنیه و فواد شکر قرار خواهند گرفت.

به نقل از العهد، رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که رژیم اسرائیل تلاش می‌کند نحوه واکنش ایران و حزب الله را دریابد، اما در عین حال نمی‌خواهد به گونه‌ای عمل کند که به نفع جبهه مقاومت باشد.

این رسانه نوشت: آمریکا در پشت پرده با کشور‌های ائتلاف به دنبال مقابله با حمله ایران است و از آن هراس دارد که ایرانی‌ها از حمله قبلی که طی آن پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده رهگیری شدند، درس گرفته باشد. آمریکایی‌ها بر این باورند که ایران به شکل مناسب از حزب الله و متحدان دیگر به منظور عبور از پدافند هوایی بهره خواهند برد.

یدیعوت آحارنوت در ادامه به اهدافی اشاره کرده است که از سوی ایران و حزب الله هدف قرار خواهند گرفت و عبارتند از کنست، دفتر نخست وزیری، مقر اقامت نخست‌وزیر، وزارت جنگ در تل‌آویو، پایگاه‌های نیروی هوایی، پایگاه‌های اطلاعاتی و مقر‌های موساد و شاباک.

این رسانه نوشت: بیم هدف قرار گرفتن برخی زیرساخت‌ها مانند نیروگاه‌های انرژی، بنادر، فرودگاه‌ها، انبار‌های آمونیاک، مراکز سوخت، تقاطع‌ها و جاده‌های اصلی وجود دارد.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: احتمال هدف قرار گرفتن اسرائیلی‌ها در تل‌آویو، حیفا و دیگر شهر‌ها وجود دارد. این اقدام به طور حتم به گسترش درگیری منجر می‌شود و این موضوعی است که آنها از آن اجتناب می‌کنند و بنابرین احتمالش کم است.

رسانه مذکور همچنین از پیش‌بینی در این رژیم درباره حملات سایبری خبر داده است که سامانه‌های هشداری و ارتباطاتی را فلج می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
اگرهم کم و غیر مؤثر بزنیم
باز اونها دنبال جنگندو کار خودشون رو میکنن
تنها موشک فتاح۱ Hypersonic به تعداد ۳۰۰ عدد کفایت میکنه
البته حزب الله هم F35 ها رو بزنه
حوثی ها هم آمریکا رو مشغول کنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
خیلی جنگ رو راحت گرفتی دوست عزیز . سامانه های پدافندی ایران چقدر توان مقابله با بمب افکن هارو دارند . اگر نیروگاه های برق ایران مورد هدف قرار بگیرند کل ایران به خاموشی میره ، اسرائیلی که کل کشورهای اروپایی وغربی پشتش هستند به دنبال جنگ با ایرانه . جنگ هم به غیر از من وتو به کسی خسارت نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
فرودگاه ها را هم اضافه کنید .
هشداری هم به مردم اسقاطیل
تا عملیات شروع نکردیم با پروازها برید گورتون گم کنید وگرنه فردوگاهی بعد از انتقام ایران وجود نخواهد داشت و مجبور می شوید خودتون به دریا بیاندازید
آخرین اخبار