مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات کشور گفت: فعالان رسانه بازوان پرتوانی هستند که ما را در اصلاح، ارتقاء فرآیند‌های کاری و خدمت رسانی به مردم یاری می‌کنند.

مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خبرگزاری ایرنا در یزد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: ما به عنوان خادمان و سقایان مردم شریف ایران در صنعت مردمی آب و فاضلاب کشور افتخار داریم با بخش عظیم رسانه‌ای کشور در ارتباط هستیم و همواره از زحمات، حمایت‌ها و نگاه تیزبینانه این عزیزان بهره‌مند می‌شویم چرا که باور داریم فعالان رسانه بازوان پرتوانی هستند که ما را در اصلاح، ارتقاء فرایند‌های کاری و خدمت به مردم شریف اسلامی یاری می‌کنند.

او افزود: در طول این سال‌ها ما توانستیم با همکاری که فعالان رسانه با صنعت آب و فاضلاب داشتند در عرصه اطلاع رسانی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و تنویر افکار عمومی در خصوص موضوع حیاتی و راهبردی آب کارنامه درخشانی داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: بخشی از این کارنامه درخشان عملکرد ما در حوزه اطلاع رسانی، به حمایت و همکاری مستمر و همه جانبه فعالان رسانه کشور در جای جای این مرز پرگهر و بخش دیگر به زحمات و کوشش‌های همکاران ما در روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب در اقصی نقاط کشور برمی گردد.

بختی به خشکسالی‌های پی درپی در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک فعالان رسانه توانستیم همراهی مردمی را در سراسر ایران اسلامی در خصوص مدیریت مصرف آب جلب کنیم و باور داریم که خدمت رسانی به مردم و تداوم و استمرار آن در حوزه تامین آب شرب کشور و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنها از رهگذر همراهی و مشارکت مردم و فعالان رسانه‌ها به انجام می‌رسد.

گفتنی است در پایان این دیدار از تلاش‌های خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری ایرنا در استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.