ششمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج کارون با حضور سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

 سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) گفت: یک پایگاه مقاومت بسیج شاخص و تراز انقلاب که به عنوان الگو و شاخص به دیگران معرفی می‌شود باید تلاش کند تا موضوعات و بیانات مقام معظم رهبری را در پایگاه بسیج عملی کند. 

وی افزود: اولین کاری که یک پایگاه بسیج بایستی انجام دهد معنویت را در تک تک نیرو‌های خود تقویت کند و این معنویت از ارتباط با مسجد و پایگاه بسیج تقویت و ایجاد میشود. 

سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون نیز گفت: بسیجیان شهرستان کارون گوش به فرمان ولایت، هرجا که نیاز باشد در صحنه‌های خدمت رسانی حضور دارند و می‌درخشند.

وی با بیان اینکه ۳۶ رده در سطح حوزهها، پایگاه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج کارون بعنوان رده‌های برتر انتخاب شدند، افزود: جشنواره مالک اشتر نماد تکریم مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شجاعانه شب و روز در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ حمدی صخری در پایان از زحمات کارکنان سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی در یک ساله گذشته و همچنین کمک رسانی گروه‌های جهادی به مردم شهرستان تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار