فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از افزایش ۳۰ هکتاری سطح توقفگاه خودرو‌ها خبر داد.

سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بازدید از مرز چذابه گفت: استان خوزستان با همه توان خود پای کار خدمت به زائرین است و کارهای خوبی برای پذیرش زائران در هر ۲ مرز به ویژه چذابه انجام شده که قطعا امسال رضایت نسبت به پارسال افزایش می‌یابد.

او با بیان اینکه علی رغم اینکه هوا گرم است اما تمهیدات خوبی صورت گرفته، افزود: در بخش خدمات به ویژه آب و یخ نیز پیش بینی‌های خوبی صورت پذیرفت.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: موکب داران و مجموعه شهرداری و استانداری و بسیج سازندگی سپاه در خدمت زائران تلاش های زیادی انجام می‌دهند و یکی از اقدامات مهم نیز نصب سایه بان و مه‌پاش در تمام طول مسیر منتهی به عراق در مرز چذابه است.

او بیان کرد: تعداد سرویس های بهداشتی افزایش یافته و محل برای اسکان موقت رانندگانی که در توقفگاه‌‌ها خودرو دارند، پیش بینی شده است.

سردار حسن شاهوار پور گفت: آسفالت و افزایش سطح توقفگاه چذابه یکی از اولویت ها بود که بیش از ۳۰ هکتار به محدوده آن افزوده شد.

او در خصوص خدمات رسانی به زائران نیز یادآورد شد که سپاه همراه با موکب داران و مردم آماده ارایه امکانات است.

سرتیپ شاهوار پور گفت: فضای عمومی که باید در اربعین حاکم باشد، روز به روز بیشتر می‌شود و پرچم به دستانی را در مسیر مشاهده میکنیم که به سمت کربلا می‌روند، در طول مسیر از سوی دشت آزادگانی‌ها و مردم عرب به خوبی میزبانی می‌شوند.

او همچنین در خصوص تدابیر صورت گرفته برای گذر اتباع خارجی از مرز چذابه متذکر شد که این افراد حتما باید روادید کشور عراق را داشته باشند، زیرا تمامی تمهیدات برا تسهیل در تردد و اسکان در نظر گرفته شده اما شرط آن داشتن روادید عراق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار