جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز نیرو‌های توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند، قطعا دست دشمن را قطع خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در دنیا و ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دنیا انجام می‌دهد، مخصوصا علیه ملت غزه و نیز در کشور ما و به شهادت رساندن مهمان عزیزی که برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشریف آورده بودند قطعاً طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خونخواهی انجام خواهد شد و به فضل الهی رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: امروز نیرو‌های توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند قطعا دست دشمن را قطع خواهیم کرد به حول و قوه الهی، چون فرماندهی دارای بینش بالا، دیده بان بسیار دقیق، دشمن شناس، هدایتگر و راهنما برای ملت عزیز ایران داریم.

حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) هم با قدردانی از همکاری مدیران ادارات بویژه صدا و سیما و رسانه ها، فرماندهان و کارکنان سپاه استان و اقشار بسیج، گفت: خدمت در کشور اسلامی همانند زندگی در مسجد و حرم اهل بیت است.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام حسینی صدر قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار