مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: هزار و ۲۹۹ حادثه‌دیده مربوط به حوادث ترافیکی از خدمات نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان تاکنون بهره‌مند شده اند.

درخشان گفت: ۷۱۰ مورد حادثه به جمعیت جمعیت هلال احمر سمنان از یکم فروردین تا پانزدهم مرداد ۱۴۰۳ گزارش شد که ۳۵۴ مورد از حوادث مربوط به تصادفات و حوادث ترافیکی بود.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ترافیکی سمنان «واژگونی خودرو» بود، ادامه داد: ۱۹۸ مورد از حوادث ترافیکی گزارش شده به جمعیت هلال احمر این استان در سالجاری مربوط به واژگونی، ۲۰ مورد مربوط به سقوط خودرو، ۴۲ مورد مربوط به برخورد خودرو با مانع، ۹۱ مورد تصادف، یک مورد برخورد با حیوان و ۲ مورد مربوط به دیگر حوادث ترافیکی بود.

وی اظهار کرد: جمعیت امدادگران هلال احمر سمنان از ابتدای امسال تا کنون در صحنه‌های تصادفی که برای خدمت رسانی حاضر شدند که طی این حوادث ۱۸ نفر به دلیل واژگونی خودرو، ۲۳ نفر در تصادفات،۲ نفر به دلیل برخورد خودرو با مانع و ۲ نفر به دلیل سقوط خودرو، در صحنه و یا حین انتقال به مراکز درمانی جان‌باختند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: از مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی در استان که داوطلبان هلال‌احمر برای کمک حاضر شدند، یک نفر به دلیل وخامت حال حین انتقال فوت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.