نماینده شهررضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه هیات نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور پرداخت.

حبیب قاسمی نماینده شهررضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور گفت: جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور رئیس جمهور برگزار شد. 

وی در ادامه بیان کرد: در این جلسه از موضع‌گیری ریاست محترم  در خصوص سیاست خارجی به ویژه حادثه ترور شهید مجاهد اسماعیل هنیه پیرامون مسائل و مشکلات کشور و استان از جمله مسکن، آب، کشاورزی، صنعت، اقتصاد، حمل و نقل و مشکلات بازنشستگان، فرهنگیان و اصناف مطالبی مطرح شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسه به دلیل اهمیت موضوع آبرسانی به استان و بحران خشکسالی در این استان، بر اهمیت تکمیل هر جه زودتر پروژه‌های آب رسانی به اصفهان با رئیس جمهور تاکید شد. 

قاسمی گفت: بایستی هر چه زودتر دو خط انتقال از دریای عمان که حدود ۸۰۰ کیلومتر از ۱۱۰۰ کیلومتر آن اجرا شده و همچنین انتقال آب سد ماندگان که حدود ۸۵ کیلومتر از ۲۰۶ کیلومتر اجرا شده، تکمیل شود. 

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه توجه و تاکید بر ادامه پروژه در دولت چهاردهم امری لازم و ضروری و مورد انتظار مردم اصفهان است و اضافه کرد: در این شرایط که در آستانه تشکیل رسمی دولت چهاردهم و تعیین اعضای کابینه هستیم به رئیس جمهور ویژگی‌هایی که رهبر فرزانه برای وزرا پیشنهاد نمودند بار دیگر تاکید شد. 

نماینده شهررضا و دهاقان در پایان این جلسه خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم شما را فردی پاکدست، صادق و دارای پیشینه درخشان وسالم می‌دانند و بدون تاثیرپذیری از افراد و گرایش‌ها شخصا وجود این ویژگی‌ها را در وزرای پیشنهادی خویش مورد بررسی ومداقه نظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.