حسینی گفت: تمامی زائران حسینی و به ویژه اتباع خارجی برای عزیمت به کشور عراق حتما باید ویزای الکترونیکی همراه خود داشته باشند.

علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در نشست مشترک با استاندار استان میسان عراق به منظور بررسی وضعیت استقبال از زائران حسینی در اهواز بیان کرد: توافق کامل بین خوزستان و استان میسان عراق برای عبور ومرور مسافر و تردد اتباع خارجی انجام شده است.

وی گفت: همچنین توافقات و همکاری لازم برای استقرار موکب‌ و هلال احمر در مرز مشترک خوزستان و عراق انجام شده و مشکلی در استقبال از زائران حسینی نیست.

حسینی محراب ادامه داد: برای حمل و نقل مسافر از مرز خوزستان به سمت شهر العماره عراق نیز یکصد اتوبوس ایرانی مستقر خواهد شد و وسایل حمل و نقل در کشور عراق نیز برای حمل و نقل مسافران فراهم شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کشور عراق فراهم شده است.

زائران کمترین زمان ایستایی را در نقطه صفر مرزی خواهند داشت

وی گفت: با اقدامات انجام شده زائران کمترین زمان ایستایی را در نقطه صفر مرزی خواهند داشت و تردد از مرز بدون مشکل انجام می شود.

پارسال ۲۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از خوزستان عازم‌کربلا شدند

استاندار خوزستان تاکید کرد: روحیه برادری بین خوزستان و کشور عراق برای خدمات‌رسانی به زائران برقرار است و از مسافران درخواست داریم به نکات بهداشتی و سلامتی توجه داشته باشند.

حسینی محراب افزود: سال گذشته ۲۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از خوزستان عازم‌کربلا شدند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر اتباع پاکستانی غیر مقیم بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.