یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، بار دیگر لبنان را تهدید کرد و گفت که در صورت جنگ این کشور آسیب جدی خواهد دید. 

مقامات صهیونیست که از پاسخ به حملات جنبش حزب الله به این رژیم مستاصل شده اند به طور پیوسته در حال تهدید لبنان هستند. به ویژه آنکه اکنون ماه هاست بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست مستقر در نوار مرزی با لبنان از ترس حملات حزب الله از این مناطق تخلیه شده و تل آویو نمی‌تواند آنها را به این مناطق بازگرداند. 

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان هشدار داد در صورت ادامه تنش‌ها لبنان به یک جنگ همه جانبه کشیده خواهد شد و در این صورت این کشور بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. 

تایمز آو اسراییل در این باره نوشت: گالانت تاکید دارد: با ادامه این روند سید حسن نصرالله لبنان را به یک جنگ می‌کشاند که طی آن این کشور بهای سنگینی بابت آن می‌پردازد. آنها حتی نمی‌توانند تصور کنند که چه اتفاقی برای آنها رخ خواهد داد. 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار لفاظی‌های سایر مقامات صهیونیست و تلاش برای جدی نشان دادن تهدیداتش علیه حزب الله، خاطر نشان کرد: تشدید تنش‌ها می‌تواند به یک جنگ ویرانگر منجر شود. ما درباره یک سناریو یا تئوری صحبت نمی‌کنیم بلکه این مسئله کاملا جدی است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار