امیر فولادی گفت: مراحل فیلمبرداری فیلم شهید «صیاد شیرازی» به اتمام رسید و برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

امیر فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تفحص شهدا اظهار کرد: همه این کار‌ها به خاطر آن است که مانع از فراموشی این عزیزان شویم. پیام شهدا را باید بشنویم. پیام آن است، من در این راه تا آخرین قطره خون ایستاده ام و در مقابل دشمن پایداری داشتم و از چیزی کم نگذاشتم. نسل امروز و آینده ام باید این را بداند.

وی درباره ساخت مستندی درباره شهید «حسین سامی مقام» گفت: مستندی در ارتباط با این شهید در حال تهیه است. کتاب پیرامون این شهید در حال تالیف داریم و خاطرات همرزم‌های ایشان را جمع آوری می‌کنیم. به امید خدا سعی داریم تا جایی که ممکن است شهدای گرانقدر خود را به ویژه آنهایی که پیش قراولان ما بودند را به جامعه و نسل‌های آینده معرفی کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شاید بالغ بر ۱۸ انتشارات در ارتش داریم.، انتشارات ما تالیف و ترجمه دارند و خاطرات و سیره زندگی این عزیزان را گردآوری می‌کنند، البته در فضای مجازی و فضای حقیقی نیر حضور دارند.

وی درباره آخرین شرایط ساخت فیلم شهید «صیاد شیرازی» گفت: مراحل فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده و در حال تدوین است؛ انشاالله در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد آن خواهیم بود.

خبرنگار: نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار