مجمع خبرنگاران اصفهان با هدف حمایت از جامعه خبرنگاری استان همزمان با روز خبرنگار تشکیل شد.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان در جلسه تشکیل این مجمع گفت: مجمع خبرنگاران از کسانی تشکیل می‌شود که صرفا شغل آنها خبرنگاری است یا در این حرفه بصورت جدی و مستمر فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام میثم ریاحی افزود: مجمع از پذیرش افراد غیرخبرنگار اعم از مدیران روابط عمومی، صاحب امتیاز مطبوعات، مدیر مسوول، سردبیر، دبیر، عکاس، بازاریاب، مسوولان دفاتر، نویسندگان و هر عنوان شغلی جز خبرنگاران معذور است و فقط خبرنگاران شهره به کار رسانه‌ای می‌توانند به عضویت آن درآیند.


وی با بیان اینکه مجمع خبرنگاران اصفهان به هیچ وجه سیاسی، حزبی و جناحی نیست، ادامه داد: هدف اصلی آن پیگیری مسائل خبرنگاران و انعکاس هماهنگ و درست مشکلات مردم و پیگیری مطالبات استان است.


مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان اظهار داشت: مجمع خبرنگاران تابع قوانین جمهوری اسلامی است و اساسنامه‌ای نیز با همین مبنا تدوین خواهد کرد.


او  اضافه کرد: این تشکل به مرور و همزمان با فعالیتش از خبرنگاران استان برای حضور و عضویت در مجمع دعوت خواهد کرد.

 مجمع خبرنگاران اصفهان امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و جمعی از خبرنگاران فعالیت خود را آغاز کرد.


اعضای این مجمع در پایان جلسه میثاق نامه‌ای را امضا کردند تا با وحدت و انسجام بیشتری فعالیت خود را دنبال کنند.

 ۲۱۷ خبرنگار در استان اصفهان عضو خانه مطبوعات هستند که ۲۰۹ نفرشان از اعضای اصلی و هشت نفر نیز از اعضای افتخاری این خانه هستند.

همچنین تعداد قابل توجهی از خبرنگاران عضو انجمن صنفی خبرنگاران این استان هستند.

برچسب ها: مجمع ، فرهنگی ، مطبوعات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.