امروز در مراسمی حجت الاسلام تقوایی به عنوان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام معرفی شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام پیمایی حجت الاسلام تقوایی به عنوان رییس جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت: نماز جمعه قرارگاه وحدت و عزت بخشی به جامعه است و باید با محور ولایت و ائمه جمعه باشد. حجت الاسلام نوری افزود: استان ایلام افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد و نقش ائمه جمعه در هماهنگی امور اربعین ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز بیان کرد: نقش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نقش پیش برنده در انجام وظایف ائمه جمعه در استان‌ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: مبلّغ باید در مسیر دفاع از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی ـ تبلیغی بیگانگان حرکت کرده و نسبت به برانگیختن احساس مسئولیت آحاد جامعه در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حساس باشد.

استاندار ایلام همچنین در این مراسم با تقدیر از نقش ائمه جمعه در ایجاد وحدت در استان عنوان کرد: در سال‌های اخیر با هماهنگی بین دولت و ائمه جمعه به ویژه در ایام اربعین خدمات ویژه‌ای هم به زائران و مردم استان ارائه شده است.

بهرام نیا با بیان اینکه نماز جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه محفل و قرارگاهی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مصلی‌ها و نماز جمعه است، یادآور شد: نماز جمعه، قرارگاه معنوی، سیاسی و عبادی است و نقش مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی برعهده دارند.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.