فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی قزوین از شناسایی و توقف عملیات ۸۴۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در سال جدید خبرداد.

سرهنگ مهدی بختیاری فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی قزوین گفت: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سال جدید معادل ۱۳ هکتار تغییر کاربری غیر مجاز بوده که پس از شناسایی تحت پیگیری قانونی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ساخت و ساز غیرمجاز، رعایت نکردن قوانین و مقررات در ساخت و ساز، فقدان مجوز‌های لازم به معنی تخطی از مقررات قوانین حفظ کاربری محسوب شده و خطرات جبران ناپذیری در تامین امنیت غذایی به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ بختیاری بیان کرد: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، گشت‌های ویژه و مستمر به صورت شبانه روزی در صیانت از اراضی کشاورزی استان قزوین انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی قزوین با بیان اهمیت حراست از اراضی کشاورزی عنوان کرد: خاک و آب به عنوان امانت در دست ما قرار دارد و یکی از وظایف مهم امور اراضی امانتداری از آنها است.

این مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۱ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار