تیم والز که به عنوان معاون هریس انتخاب شده است، در اولین گردهمایی انتخاباتی که شرکت کرد ترامپ را حافظ منابع جیب خود خواند.

تیم والز که روز سه‌شنبه از سوی کامالا هریس برای سمت معاون رئیس‌جمهور در انتخاباتی که قرار است در نوامبر (آبان ماه) برگزار شود نامزد شد، به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا حمله و اعلام کرد که رئیس‌جمهور سابق یک مرتجع است که هرج و مرج و تفرقه دامن می‌زند.

براساس گزارش القدس العربی، فرماندار مینه‌سوتا در اولین کمپین انتخاباتی خود در کنار کامالا هریس گفت که میلیاردر جمهوری‌خواه هیچ ایده‌ای ندارد خدمت به (کشور) یعنی چه. او در جریان گردهمایی انتخاباتی که در فیلادلفیا برگزار شد، اضافه کرد که ترامپ برای این کار وقت ندارد، زیرا او بیش از حد مشغول خدمت به منافع خود است.

والز هشدار داد: اگر ترامپ فرصت بازگشت داشته باشد، دقیقا همان جایی را که چهار سال پیش متوقف کرده بود، ادامه می‌دهد، اما این بار بسیار خطرناک‌تر خواهد بود. اشتباه نکنید، جنایات خشونت آمیز در دوران دونالد ترامپ بدون احتساب جنایاتی که خودش مرتکب شده، افزایش یافت. 

او همچنین ترامپ را متهم کرد که می‌خواهد آزادی‌های ما را محدود کند و به ثروتمندان کمک کند. فرماندار مینه سوتا، که اهل غرب میانه آمریکاست، تا به امروز در خارج از مرز‌های ایالت خود کمتر شناخته شده است. هریس و والز تنها سه ماه فرصت دارند تا خود را به رای دهندگان معرفی کنند و آنها را متقاعد کنند تا در ۵ نوامبر رای خود را به آنها بدهند.

مترجم: مینا عظیمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار