در دولت سیزدهم با افتتاح ۶۸ باب زمین چمن مصنوعی ۱۰۳ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در این مدت چهار باب سالن ورزشی نیمه تمام که عملیات اجرایی آن ۱۰ تا ۱۲ سال پیش آغاز شده بود، به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی ربیعی از افزایش چشمگیر اعتبارات فصل پنج ورزش و جوانان استان در شش ماه اخیر خبر داد و گفت: این اعتبارات به نسبت سال‌های گذشته بطور میانگین افزایش پنج تا شش برابری داشته و از ۱۰۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید.

وی با اشاره به اینکه برای ۲۰ هیأت ورزشی، برنامه مدون چند ساله و مشخص در نظر گرفته شد، افزود: اجرای طرح استعدادیابی در استان به پایان رسیده، نتایج آن که در مرحله تحلیل است، هفته آینده اعلام می‌شود و سپس به هیأت‌های متعدد معرفی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان این طرح استعدادیابی در سطح کشور نمونه بوده و توسعه خواهد یافت.

ربیعی با بیان اینکه برای ورزشکاران حرفه‌ای طرح تحلیل وضعیت آمادگی جسمانی در دستور کار است، گفت: به زودی این طرح شروع خواهد شد و بر اساس نتایج، برنامه‌ریزی و ضعف‌ها و مشکلات پیگیری و رفع خواهد شد.

وی از راه‌اندازی پایگاه قهرمانی در استان خبر داد و گفت: به زودی طراحی و معماری این پایگاه انجام و در شرق کشور معرفی خواهد شد.

ربیعی افزود: در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای استان ابلاغ شد که در حوزه ورزش و جوانان تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.